راه های ارتباطی:

info@wpun.ir

989906880298+

سوالات متداول

ایا میتوان به وپان اعتماد کرد؟

وپان با اخذ انواع مجوز ها از جمله لوگو اینماد و نماد اعتماد زرین پال و ایدی پی خیال شمارا از خرید اینترنتی به کلی اسوده میکند

آیا راه ارتباطی برای پشتیبانی سریع هست؟

بله شما میتوانید از طریق ارسال تیکت و یا ارتباط با واحد پشتیبانی از طریق شماره تماس 989906880298+ یا ادرس ایمیل info@wpun.ir با ما در ارتباط باشید همچنین میتوانید از طریق چت باکس سایت با پشتیبانی انلاین در ارتباط باشید

چگونه می توانم یک کالا را برگردانم؟

درصورتی که کالا به صورت دانلودی باشد شامل برگشت و عودت  نمیباشد اما کالا های فیزیکی در صورت سالم بودن بسته بندی فیزیکی و داشتن لوگوی وپان بر روی جعبه قابل برگشت است درصورت لزوم با واحد پشتیبانی تماس بگیرید 

آیا اقلامی را که به‌عنوان «در انبار موجود نیست» مجدداً موجود می‌کنید؟

بستگی به کالا دارد کالا هایی که شرایط شارژمجدد داشته باشند دوباره موجود می شوند درصورت بدست اوردن اطلاعات بیشتر در این باره با  پشتیبانی انلاین در ارتباط باشید

کجا می توانم سفارش خود را ارسال کنم؟

وپان قادر است تا تمامی محتوا را به صورت کاملا اتومات به ثبت برساند بدین صورت می باشد که شما بعد از انتخاب و افزودن به سبد خرید محصول به صفحه تسویه حساب بروید و بعد از پرداخت وجه مورد نظر خدمات/کالا خود را درصورت محتوا دانلودی بودن در بخش پنل کاربری خود قسمت دانلود ها دریافت کنید و در صورت فیزیکی بودن کالا منتظر بمانید تا کالا طی روند ۳ الی ۷ روز کاری به شما مشتری گرامی تقدیم گردد 

برای هر گونه سوال با ما در تماس باشید